kalkoen

De workout voor tussen de feestdagen! Geen sportschool nodig.

Ik heb zoveel gegeten!

De kerstdagen zijn voorbij en jeetje wat heb ik veel gegeten zeg. Ik ga me persoonlijk altijd een beetje naar voelen na deze dagen. Veel gegeten, weinig gesport bah. Uiteraard is daar niets mis mee, maar ik weet zeker dat ik niet de enige ben! Dit schema is voor de mensen die ook tussen de feestdagen een snelle workout willen doen.

kalkoen

Het schema

Het schema zorgt voor een goed gevoel en je hoeft er niet voor naar de sportschool. In het schema worden de oefeningen steeds afgewisseld met hoog intensieve oefeningen en ‘normale’ krachtoefeningen. Hierdoor wordt de hartslag steeds weer omhoog gebracht. Je traint hiermee zowel kracht als conditie. Neem steeds 10 seconde rust tussen de oefeningen. Doe dit rondje 3 keer en je hebt een killing workout.

 

Warming up: 1 min hardlopen op de plek
Squats 20 sec
Jumping squats 20 sec
Donkey kicks 20 sec links, 20 sec rechts
Knieheffen 20 sec
Push ups 20 sec
Burpees 20 sec
Tricep dips 20 sec
Mountain climbers 20 sec

 

Tip:

Download de app: Virtuagym. Hierop kun je precies zien hoe je de oefening uit moet voeren!

 

Wil je 2018 gezond beginnen?

Dit is slechts een klein schemaatje die voornamelijk bedoeld is om je goed te laten voelen. Wil je een trainingsschema die helemaal op jouw behoefte en kunnen is gemaakt? Stuur je dan voor 1 januari nog een berichtje. In de maand december maak ik voor slechts 10 euro een trainingsschema voor jou. Klik hier voor meer informatie over en trainingsschema of klik hier om een berichtje te sturen.

Posts created 61

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Gerelateerde berichten

Type je zoekwoorden hierboven en druk op Enter om te zoeken. Druk ESC om te annuleren.

Terug naar boven
1
Hi, waar kan ik je mee helpen?
Powered by